مصلای حرم حضرت زینب (س) بهتر از قبل ساخته خواهد شد
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش خبرنگار ایرنا در دمشق ، وی كه در مراسم گرامیداشت سالروز بعثت حضرت ختمی مرتب محمد مصطفی (ص) در مصلای آسیب دیده حرم حضرت زینب (س) در منطقه زینبیه دمشق سخن می گفت ، افزود برای پاكسازی مصلا به دنبال انفجار روز پنجشنبه گذشته نیز بسیاری از نیروهای مخلص، بسیج شدند و ظرف یك روز آن را برای نماز جمعه آماده كردند.

نماینده مقام معظم رهبری خاطرنشان كرد به دنبال حمله انتحاری در نزدیك حرم ، بسیاری برای حفاظت از این محل مقدسه و همچنین كمك و مساعدت برای بازسازی آن اعلام آمادگی كردند.

بخش های مختلفی از حرم و مصلای حرم حضرت زینب (س) پنجشنبه گذشته بر اثر انفجار یك بمب قوی در نزدیك آن آسیب دیده است .

شكسته شدن شیشه ها و برخی از پنجره های چوبی اطراف گنبد، تخریب 70 درصد از سازه اصلی سقف مصلای حرم و كنده شدن شماری زیادی از پنجره ها و پنكه های سقفی آن و شكسته شدن تقریبا همه شیشه های مصلا بخشی از این خرابی ها است.

آیت الله حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته نیز در ارتباط با حمله انتحاری به نزدیك حرم حضرت زینب (س) اعلام كرد كه چنین اقداماتی به نوعی مبارزه با تمام ادیان و مذاهب است چرا كه همه آنها نسبت به قداست چنین مكان هایی اعتقاد دارند.

سوریه از 15 ماه قبل شاهد برخی ناارامی ها در مناطق مركزی و مرزی این كشور است كه این امر از اوایل دی ماه 1390 همراه با برخی انفجارهای انتحاری همراه بوده است .

خاورم**1436** 3404





:: برچسب‌ها: سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: